U Ozlju održan dvodnevni skup “Brendiranje zavičajne i lokalne baštine u djelatnosti ogranaka Matice hrvatske”

Brendiranje zavičajne i lokalne baštine u djelatnosti ogranaka Matice hrvatske tema je dvodnevnoga skupa održana u Zavičajnom muzeju Ozalj 23. i 24. rujna u organizaciji Matice hrvatske i domaćina, Matičina ogranka u Ozlju uz potporu Grada Ozlja. Pozdravne su riječi uputili predsjednik Matice hrvatske Miro Gavran, predsjednik Ogranka MH u Ozlju Stjepan Bezjak i gradonačelnica Grada Ozlja Lidija Bošnjak.

Preuzeto sa stranica

Svoje najvažnije projekte i djelatnosti u prvom su dijelu skupa predstavili predsjednici ogranaka u Zaprešiću, Zaboku, Velikoj Gorici, Čakovcu, Virovitici, Kaštelima, Požegi i Splitu. Nakon praktičnoga dijela uslijedio je onaj teoretski u kojem je Dejan Gluvačević (Edward Bernays visoka škola za komunikacijski menadžment) govorio o mogućnostima i načinima brendiranja manifestacija, osoba i projekata u lokalnim sredinamadok se profesor Danijel Labaš (Fakultet hrvatskih studija) posvetio strategijama medijske prezentacije i alatima s naglaskom na priopćenje, izjave za medije pa sve do konferencije za medije. Dvodnevni je skup doprinio boljem povezivanju ogranaka, razmjeni ideja i dobrih praksi, kao i stjecanju novih znanja i vještina što će se nastaviti i u budućnosti.

Drugoga dana skupa domaćini su predstavili zbirku nagrađenih priča na natječaju Moje drago serce Ogranka MH u Ozlju, nakon čega su sudionici imali priliku i doživjeti lokacije povezane s pričama. Poput mjesta na kojima su nastajali akvareli Slave Raškaj, Pavlinskog samostana i župe Rođenja B. D. Marije u Sveticama kod Ozlja, kao i jednu od prvih hidroelektrana „Munjara“ u Hrvatskoj puštenu u rad 1908. Time je Karlovac, nakon Šibenika, postao drugi grad s javnom električnom rasvjetom.  


PROGRAM